Chuan

A nuei Sanchuanera

Buen diya GaRzeta y garzeters.

Me remata de plegar ie, per si a beluno l’agana zilebrar a nuei Sanchuanera.
Ye un costume prou ficau en a sozieda d’os nuestros debampasaus, con es suyos ritos, que ya, a chenerazión d’os miyos pais, y dimpues a miya, mos encarguemos de tresbatir y cuasi perder.
Yo encara podié beyer emramadas, con ziresas, manzanetas Sanchuaneras, fragas, zeremeñas, y flors a camatóns, per istas fiestas a San Chuán, en Borxa,con banda de mosica incluyida, ta bailar, y fogueras como auto de purificazión.
En muitos lugars d’Aragón , y yo per no perder a tradizión, antis de salir o Sol, mos femos un baño en augua corrien, a poder estar de manantiu, ta purificar a piel ta ra resta de l’añada.

Que pena que ista soziedá consumista en la que dengun creyemos en miraglos, ni cosa que no beyamos, aigamos perdiu ok stas tradizións tan anzestrals, en tan poquet añadas.
Me pienso que a dabiduria popular, nunca cal dixar-ne de costau,( en un marxin) perque a lo menos mos ufre iluxión y confraternidá, que ye en istas calendatas de lo que más amenista ista soziedá.

Deja una respuesta

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad